Tuesday 29 April 2008

im stucked~~!!! -- part 2

yeah...i do help 'em out...

my goodness~

now i'm regret...have i done the right thing or opposite??




what have i done!?!?!?
omg~~

i shouldn't encourage 'em to do that...
i shouldn't even to kepo at the 1st place...

why do i have to care bout ur prob??
in my face lo...kepo so much...

see now...














arghhhhhhh~~~

失望大大~
出了意想不到的答案。
我实在太笨了!!
为何这样鸡婆??
管好自己的分内事就好咯!!

现在答案出来了。
想哭也哭不出,只怪自己当初作了一件蠢事。
明知这样,又何必当初呢?

这样简直就白白帮他开了路。
而把自己的路关上。

现在不懂明天会怎样。
我们还是朋友吗?
还是从此以后就不声不声的与我绝交?
我很害怕!!

现在是凌晨1点了。
我还能睡的到吗?
脑海中不停的想起这件事。

嗨~~~

看算了吧。

祝你们永远快乐。
白头偕老。



我就默默的坐在一旁,
来见证你们的幸福与快乐。

No comments: